مد و زیبایی

مدل های شومیز بلند خانگی برای منزل

مدل شومیز بلند خانگی، یکی از لباس‌های محبوب و رایج در بین خانم ها است که به دلیل راحتی و سبکی آن، در تمام فصول سال قابل استفاده است.

آنچه که باعث محبوبیت بیشتر این لباس در بین خانم‌ها شده، نوع استفاده‌ای است که از آن می‌تواند داشته باشد. به طور مثال، شومیز بلند خانگی زنانه می‌تواند به عنوان یک لباس خانگی راحت در محیط آشپزخانه و خانه مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، با طراحی و شیوه استفاده‌ی متفاوت، می‌توان این لباس را به عنوان یک لباس غیررسمی و راحت در محیط دیگری مانند محل کار، مدرسه و… نیز استفاده کرد.

مدل شومیز بلند خانگی

جدیدترین مدل شومیز بلند خانگی 1402

شومیز بلند ابتدا در دهه ۱۹۶۰ میلادی به عنوان یک لباس رسمی برای زنان معرفی شد و از آن پس به عنوان یک لباس روزمره نیز مورد استفاده قرار گرفت. این لباس به دلیل طراحی ساده و راحتی که دارد، از سال‌ها پیش تاکنون محبوبیت خود را در بین زنان حفظ کرده است.

شومیز بلند خانگی زنانه، از جنس‌های متنوعی ساخته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پنبه، لینن و نخ اشاره کرد. همچنین یکی از ویژگی های خوب این لباس این است که می‌تواند به راحتی با سایر لباس‌ها و اکسسوری ها ست شود تا بتوانید در خانه نیز یک استایل شیک و راحت داشته باشید.

شومیز بلند زنانه
شومیز بلند حریر
شومیز بلند دخترانه شیک
شومیز بلند گلدار
شومیز بلند مجلسی
شومیز بلند اسپرت
شومیز استین بلند مشکی
شومیز آستین بلند مجلسی
شومیز آستین بلند نخی
شومیز بلند با شلوار گشاد

ویژگی‌های شومیز بلند خانگی زنانه

  1. جنس پارچه: شومیز بلند خانگی زنانه از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که شامل پنبه، نخ، ساتن، شیفون و … می‌باشد. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند، برای مثال پنبه و نخ جذب عرق خوبی دارند و در فصول گرم سال مناسب هستند، در حالی که ساتن و شیفون لطافت و ظرافت بیشتری به این لباس می‌دهند.
  2. طراحی: شومیز بلند خانگی زنانه در طرح‌های متنوعی موجود است. از طرح‌های ساده و راحتی که بیشتر برای استفاده در منزل مناسب هستند، تا طرح‌هایی با جزئیاتی همچون دانتل، بند نازک و یا گلدوزی که برای مهمانی‌های خانوادگی و مجالس کوچک مناسب‌تر هستند.
  3. رنگ‌بندی: شومیز بلند خانگی زنانه در رنگ‌بندی‌های متنوعی عرضه می‌شود. می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی خود رنگ‌هایی روشن و شاد یا تیره و کلاسیک را انتخاب کنید.
  4. سایز: این لباس‌ها در سایز‌های مختلفی از XS تا XXL و بیشتر در دسترس هستند. همچنین برخی از شومیز‌های بلند خانگی دارای بند قابل تنظیم هستند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را به اندازه‌ی بدن خود تنظیم کنید.
شومیز بلند برای مهمانی
شومیز پشت بلند جلو کوتاه
شومیز پشت بلند دخترانه
شومیز بلند تابستانی
شومیز آستین بلند ترک
شومیز بلند حریر گلدار
مدل شومیز بلند حریر طرح دار
مدل شومیز بلند حریر گلدار
شومیز حریر بلند شیک
مدل شومیز بلند خانگی

نکاتی در خرید شومیز بلند خانگی زنانه

در صورتی که شما به دنبال شومیز بلندی با طراحی خاص هستید، می‌توانید از برندهای معتبر داخلی و خارجی که در زمینه تولید لباس‌های خواب و خانگی فعالیت می‌کنند، استفاده کنید.

شومیز بلند خانگی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود، به همین دلیل شما می توانید با گذاشتن وقت کافی و با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود از میان آن ها یکی را انتخاب کنید اما حتما به جنس، طراحی و رنگ‌بندی لباس مدنظرتان توجه کنید.

همچنین در هنگام خرید به کیفیت پارچه، سایز مناسب و قیمت منطقی توجه کنید تا مدت طولانی از استفاده از این لباس لذت ببرید. قیمت شومیز بلند خانگی زنانه متناسب با جنس، طراحی و برند آن متفاوت است. هنگام خرید به تعادل بین کیفیت و قیمت توجه کنید و سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مدل شومیز خیلی بلند
شومیز بلند دو رنگ
شومیز بلند دخترانه جدید
شومیز بلند کمر بند دار
شومیز سارافون بلند
شومیز بلند شیک دخترانه
شومیز طوسی بلند
شومیز بلند با پارچه طرح دار
طرح شومیز بلند مجلسی
مدل شومیز عروسکی بلند

از آنجایی که قرار است شومیز خود را مدت زمان زیادی در منزل به تن داشته باشید بهتر است از جنس‌های نرم و راحت مانند پنبه استفاده کنید. انتخاب مدل شومیز جلو بسته و جلو باز نیز به سلیقه شما بستگی دارد. اگر زیاد گرمایی هستید بهتر است زیاد دنبال مد شومیزهای جلو بسته نباشید به خصوص اگر در شهرهای گرمسیر زندگی می کنید.

همانطور که گفته شد این مدل شومیزها تنوع زیادی دارند پس بهتر است شما نیز چند مدل شومیز بلند خانگی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف داشته باشید زیرا این کار به شما کمک می‌کند تا برای هر موقعیت و سلیقه‌ای گزینه‌ای مناسب داشته باشید. همچنین پوشیدن لباس های مختلف با رنگ شاد در بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس شما نیز تاثیر مثبت دارد.

شومیز برای افراد قد بلند
مدل شومیز لاکچری بلند
شومیز بلند مجلسی دخترانه
شومیز گلدار نخی بلند
مدل شومیز دخترانه بلند نخی
عکس شومیز بلند و شیک
شومیز بلند یقه هفت
مدل شومیز بلند یقه دار
مدل شومیز نیمه بلند
شومیز بلند مجلسی با شلوار

به انتهای مقاله جدیدترین مدل شومیز بلند خانگی زنانه سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا