مد و زیبایی
موضوعات داغ

۵۰ مدل مانتو کفتان مزونی جدید ۱۴۰۳ ; در طرح های بلند و جلو بسته

مدل مانتو کفتان مزونی ۱۴۰۳ در حال حاضر، اکثر خانم‌ها به دنبال مدل مانتویی هستند که هم زیبا هستند و هم هنگام پوشیدن در آن احساس راحتی خوبی دارند. مانتو کفتان مزونی به دلیل داشتن آستین های بلند، آزاد بودن پارچه و قد بلند تا مچ پا این دو ویژگی را به طور همزمان به شما هدیه می دهد.

در سال های گذشته مدل مانتو کفتان کمی از صنعت مد دور شده بود اما چند سالی است که مجددا به یکی از لباس های ترند بانوان ایران تبدیل شده است. بدین منظور در این آلبوم از بخش مد و زیبایی ماگرفا چند نمونه از جدیدترین مدل مانتو کفتان مزونی زنانه را برای شما قرار داده‌ایم که امیدواریم مورد پسندتان باشد.

مدل مانتو کفتان مزونی

جدیدترین مدل مانتو کفتان مزونی 1403

لباس کفتان، ابتدا به عنوان لباسی برای پوشش آقایان در گذشته می‌شد اما با گذر زمان به یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در ایران تبدیل شد. ویژگی هایی مانند قد بلند، یک دست، راحت و راحت و… کفتان را به یک لباس شیک و مجلسی تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

اگر در انتخاب مانتو کفتان جلو بسته، مطمئن باشید بدون شک، مد و استایل بسیار زیبایی دارد. برای مجالس رسمی می توانید از مدل مانتو کفتان مشکی و تیره استفاده کنید. همچنین برای مهمانی ها و دورهمی های دوستان می توانید مانتو کفتان رنگ روشن و شاد را استفاده کنید.

 

نکات مهم برای خرید مانتو کفتان مزونی

اگر قصد دارید مانتو کفتانه بخرید، می‌توانید به این نکات توجه کنید:

۱. انتخاب جنس مناسب: در انتخاب جنس باید به محل استفاده توجه کنید. اگر در فصل سرد سال از مانتو کفتان استفاده کنید، بهتر است جنس ضخیم مانتو را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید از جنس پیشمی یا کتانی برای مانتو خود استفاده کنید.

۲. اندازه: اندازه مانتو نیز بسیار مهم است. بهتر است قبل از خرید مانتو کفتان مزونی، اندازه خود را بررسی کرده و مانتویی با اندازه مناسب برای خود پیدا کنید. مانتویی که خرید می کنید باید کمی آزاد باشید و شما در آن احساس راحتی داشته باشید.

 

۳. طراحی: سنگ دوزی، گل دوزی و به طور کلی طراحی های روی مانتو کفتان نیز یکی از مهم ترین موارد است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. مانتوهایی با جزئیات ساده و طرح‌های شیک می‌توانند نقش مهمی در خاص بودن استایل شما داشته باشند.

 

۴. استفاده از استایل مونوکروم: در استایل تک رنگ یا مونوکروم از لباس هایی در یک رنگی استفاده می شود. مانتو کفتان مزونی نیز از آنجایی که قد بلندی دارد و به صورت یک تکه دوخته می شود، یکی از بهترین و مناسب ترین لباس های زنانه برای زدن این استایل می باشد. البته خرید مانتو مونوکروم به رنگ پوست و روحیات شما دارد.

 

۵. استفاده از اکسسوری ها: مانتوهای کفتان مزونی غالبا دارای طرح های ساده ای هستند اگر در کنار آن ها از گردنبندهای بزرگ، کیف های لاکچری و… استفاده کنید، می توانید یک استایل فوق العاده شکیل و مجلسی داشته باشید.

۶. پرو کردن لباس قبل از خرید: از آنجایی که مدل مانتو کفتان دوخت خاص و آزادی دارد بهتر است آن را از فروشگاه های حضوری خریداری کنید. زیرا این مدل مانتو را حتما باید پرو کنید و ببینید که روی بدن شما سوار می شوید و یا خیر.

نحوه ست کردن مانتو کفتان با سایر لباس ها

مانتو کفتان یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در ایران است و با توجه به طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توان با لباس‌های مختلف ترکیب کرد. به عنوان مثال می توانید از ترکیب های زیر استفاده کنید:

ترکیب با شلوار: می‌توان مانتو کفتان را با شلوارهای جین، کتان یا مخمل ترکیب کنید. در این حالت، رنگ شلوار شما هم می توانید همرنگ مانتو باشید و هم می توانید از رنگ های مکمل استفاده کنید. به عنوان، اگر مانتو شما سبز داشته باشید، می‌توانید با شلوار جین یا کتانی سفید، طوسی یا خاکستری ست کنید.

ترکیب با دامن: مان پوشیدن دامن بیشتر مناسبتو کفتان های دو تکه می باشد. شما می‌توانید مانتو کفتان را با دامن‌های خود مانند دامن شلواری، دامن مجلسی یا دامن چین دار و کلوش کنید. برای ترکیب با دامن، بهتر است که مانتو شما به شکل مستقیم و دراپ شده باشد تا به دامنتان زیبایی بیشتر شود.

 

ترکیب با لباس جین: یکی از راه‌های ساده تر برای ست کردن مانتو کفتان، ترکیب آن با لباس جین می باشد. پوشیدن یک کت لی زیبا و مناسب با مدل مانتویی که خرید کرده اید می تواند چند درجه استایل شما را بهتر نشان دهد.

ترکیب با شال و روسری: یکی از چیزهایی که می تواند مدل مانتو شما را زیباتر نشان دهد استفاده از یک شال یا روسری مناسب می باشد. شال هایی که طرح های ساده و مینیمالی بهتر است برای شما انتخاب شوند.

در نهایت، برای ترکیب مانتو کفتان با لباس های دیگر، بهتر است از رنگ های مناسب استفاده کنید. به طور کلی، مانتو کفتان‌هایی که در رنگ‌های خاکستری، سفید، مشکی، نقره‌ای و نارنجی دوخته می‌شوند، می‌توانند با رنگ‌های مشابه یا متضاد ترکیب‌های مختلف ایجاد کنند.

 

به انتهای مقاله جدیدترین مدل مانتو کفتان مزونی سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از دیدگاه برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا